נערות ליווי

דירות דיסקרטיות בפתח תקווה

דירות דיסקרטיות בפתח תקווה הן הלהיט היום בתחום הבילויים. הן מתאימות לסוגים שונים של קהלים אשר עושים בהן סוגים שונים של שימושים. למשל אלו יכולות להיות נשים אשר צריכות מקום לבלות בו עם המאהב מבלי שאף אחד ידע; אלו יכולים להיות זוגות המחפשים הרפתקאות של חילופי זוגות ולא רוצים לערוך את המפגשים בביתם; אלו יכולים להיות זוגות שאין להם פרטיות בבית או בחורים צעירים שגרים עם ההורים. בדירות ניתן לבלות עם בנות זוג או נערות ליווי ופשוט לעשות מה שאתם רוצים. מדובר בלהיט גדול המתאים לכל מגזרי האוכלוסייה, בכל הגילאים: דתיים וחילוניים אשכנזים וספרדים, ילידי הארץ ועולים חדשים… כולם.

היתרונות של דירות דיסקרטיות

קרוב למקום המגורים – אם אתם מחפשים מקום לבלות בו בילויים אינטימיים ודיסקרטיים, אינכם צריכים להתרחק מאזור המגורים ובטח שלא לצאת מפתח תקווה. אתם יכולים למצוא דירות בכל רחבי העיר, לכל היותר במרחק נסיעה קצר.

אתם קובעים את זמן הבילוי – לא רק שאתם מבלים עם מי שתרצו ועשים מה שתרצו, אתם גם מחליטים מהו זמן הבילוי. כאן אף אחד לא יוציא אתכם מהחדר. אין כאן שעות של צ‘ק אין וצ‘ק אאוט. אתם מקבלים חדר ומשלמים לפי השעות שבהן השתמשתם בחדר. אם זמן הבילוי שלכם הוא שעה, על זה תשלמו, לא יחייבו אתכם עבור לילה שלם כמו בבתי מלון.

תשלום דיסקרטי – לפעמים איננו רוצים להשאיר אחרינו סימני זיהוי. אנחנו לא רוצים שאחרים ידעו היכן היינו ומה עשינו. למשל גברים אשר מבלים עם המאהבת לא ירצו שאחר כך האישה תראה איזה חיוב בחשבון האשראי ותתחיל לשאול שאלות. כאן אתם יכולים לשלם במזומן, ובלי צורך להזדהות. במקומות רבים ישנה תיבת הפקדה שבה אתם יכולים לשלם. בכל מקרה אין בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה לובי עם קבלה כמו בבתי המלון, כך שתוכלו להימנע מסיטואציות מביכות.

חדרים ברמה גבוהה – דירות דיסקרטיות בפתח תקווה מציעות לכם חדרים ברמה מאוד גבוהה. יהיה לכם מאוד נעים לבלות בחדרים עם הבחורות שתביאו לכאן. החדרים ממוזגים ונקיים. יש בחדרים מקלחת ושירותים צמודים וכל מה שצריך להעביר ערב נעים.

שאלות ותשובות